Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Είμαι Ελληνίδα... και θέλω να γυρίσω σπίτι μου !

                   Στην ιστοσελίδα http://www.iamgreek.gr/ , που αυτοπροσδιορίζεται ως "ανεξάρτητη εθελοντική κίνηση (κίνημα) για τον επαναπατρισμό των απαχθεισών ελληνικών αρχαιοτήτων" του φωτογράφου και μουσικοσυνθέτη  Άρη Καλογερόπουλου, έχουν αναρτηθεί από το 2012 φωτογραφίες   από τα μάρμαρα του Παρθενώνα στο Βρετανικό Μουσείο (2009). Η καμπάνια έγινε γνωστή από την προβολή της σε μέσα έντυπης και ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας και κοινωνικής δικτύωσης. Ευφάνταστη με συναισθηματική ένταση, υποβλητική, προκαλεί έντονα συναισθήματα (μήπως μόνο σε εμάς που τα πονάμε;). Σε συνέχεια της προγούμενης ανάρτησης που προβάλλει το "ελληνικό καλοκαίρι", καμπάνια από το ίδιο πρόσωπο, που προβάλλει εδώ το "Ελληνικό πρόβλημα" (ένα από τα πολλά!). Πολύ δυνατές εικόνες...

Φτιάχτηκα για να με ιππεύουν ήρωες...
Με λένε Νίκη και είμαι Ελληνίδα!
Μπορείς να κλέψεις ένα άγαλμα, αλλά δεν μπορείς να κλέψεις την καταγωγή μου!

Πολίτες του κόσμου, είμαι όμηρος. Βοηθήστε με να γυρίσω σπίτι μου, στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: