Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Καλή σχολική χρονιά 2014-2015

Παραδοσιακά αρχίζει το διδακτικό έτος σήμερα
με τον αγιασμό στα σχολεία
από τα παλιά αναγνωστικά

Από νέα θέση για φέτος...
Η θέα από το γραφείο μου
*
Στα παιδιά μου, τους αγαπημένους περσινούς 
(και προπέρσινους...!) μαθητές μου 

(αλλά και όλους τους μαθητές που επιστρέφουν στα θρανία)
εύχομαι ολόψυχα :

"Καλή και δημιουργική χρονιά", 
με μελέτη, συνέπεια και αποδοτικότητα.

Οι δύο προηγούμενες χρονιές μας πέρασαν σα νερό...
Η συνεργασία μας υπήρξε άψογη (με μικρές διακυμάνσεις...χμ...) και θα ήθελα, ειδικά τα παιδιά της φετινής τρίτης να τα "ξεβγάλω" από το γυμνάσιο, όπως και τα υποδέχτηκα (με πολλές ώρες είναι η αλήθεια).
Δεν έγινε έτσι. Θέλω να ξέρουν, όμως, ότι τα θυμάμαι και τα σκέφτομαι με πολλή αγάπη...
Εξάλλου, το διαδίκτυο μας επιτρέπει επικοινωνία και συνεργασία: το ιστολόγιο θα παραμείνει ανοιχτό και διάφορες αναρτήσεις θα αφορούν μαθήματα της γ΄γυμνασίου: θεωρία, παρουσιάσεις, ασκήσεις, ενδιαφέρουσες σημειώσεις που επεξεργάστηκα και πρόσθεσα
(πάνω πάνω στην ετικέτα σημειώσεις):

Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους, ενδεικτικά:

Περιμένω σχόλια, απορίες κλπ.
(στα σχόλια των αναρτήσεων ή στη φόρμα επικοινωνίας δεξιά).
Θα είμαι στη διάθεσή σας.

Καλή πρόοδο και καλή αρχή!

1 σχόλιο:

E.T. είπε...

(μεσημεριανή ανανέωση της ανάρτησης:

Με αφορμή κάποια πολύ συγκινητικά μηνύματα από αγαπημένα μαθητούδια, να πω τα εξής:

1ον : κρατώ τα μηνύματά σας, αλλά δεν θα δημοσιεύσω, κατά πάγια τακτική, όσα φέρουν πλήρες ονοματεπώνυμο.

2ον : μα δεν είναι ανάγκη να διακοπεί η ανταλλαγή απόψεων, υλικού, αποριών… Ίσα-ίσα πιστεύω ότι τώρα θα είναι και καλύτερα από κάποιες απόψεις.


3ον : θα χαρώ να μαθαίνω νέα σας, από όποιον επιθυμεί (θα μου λέτε και για τους υπόλοιπους). Εξάλλου, θα περάσω κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά από το σχολείο και συνεχώς θα μαθαίνω για την πρόοδό σας από κάποιους καθηγητές σας με τους οποίους θα έχω επικοινωνία.

ΥΓ. Ευχαριστώ πολύ, Δ.